Oma tegevuse üleilmset ulatust ja keskkonnamõju teadvustades pöörab Yokohama juba alates 1990. aastate algusest erilist tähelepanu loodusressursside säästvale kasutamisele ja rehvide energiatõhususe suurendamisele. Sellised projektid nagu BluEarth, Zenvironment ja Forever Forest annavad reaalset ja käegakatsutavat kasu, mis mõjutab positiivselt praktiliselt iga elusolendit planeedil.

BluEarth

BluEarth on üleilmne kontseptsioon, mille keskmes on Yokohama kütust säästvad rehvimudelid BluEarth, mis säästavad loodust, inimest ja ühiskonda. Selle eesmärgi saavutamiseks parandatakse rehvide aerodünaamikat, kasutades kergemaid ja vastupidavamaid materjale ning muutes rehvi konstruktsiooni tervikuna. Tänu sellele väheneb veeretakistus ja soovimatud energiakaod (rahaline sääst), rehvi kasutusiga pikeneb (suurem läbisõit) ja müratase väheneb (vähem stressi). Seejuures kasutatakse BluEarthi raames tehtud täiustusi ka teiste mudelite tootmisel.

Zenvironment

Zenvironment on Yokohama loodud jätkusuutliku arengu kontseptsioon. See põhineb ideel, et on võimalik korraga nii tehnoloogiat arendada kui ka ressursse säästa. Praktikas realiseeritakse see uute rehvi karkassi konstruktsioonide ja uue disainiga protektorite väljatöötamise, ainulaadsete komposiitmaterjalide loomise ja tootmisprotsessi ümberkorraldamisega. Selle tulemusel kulutatakse vähem ressursse ja materjale, samuti tekib vähem jäätmeid, mis võivad keskkonnale kahjulikult mõjuda. Lisaks sellele õnnestub vähendada valmis rehvi hinda.

Grand Design 100

2006. aastal võeti vastu pikaajaline juhtimiskava Grand Design 100, mis näeb ette Yokohama muutmise üleilmseks firmaks, mille aastane sissetulek on 1 triljon jeeni (umbes 7,4 miljardit eurot). Ühtlasi peavad kõik selle toodetavad rehvid olema keskkonnasäästlikud. Hiljem on sellest plaanist küll teatud määral kõrvale kaldutud, kuid juba 2017. aastal õnnestus saavutada peamiste tootegruppide (sõidu- ja veoautode ning busside rehvid) valmistamisel nullemisiooni tase.

Forever Forest

Koostöös tuntud Jaapani ökoloogi dr Akira Mijavakiga viis firma 10 aastaga ellu ambitsioonika projekti Forever Forest. See nägi ette 500 000 puu istutamise 17 paigas üle kogu maailma – Jaapanis, Filipiinidel, Hiinas, USAs ja Tais. Eesmärk saavutati edukalt 2017. aastal, kuid puude istutamise üritused jätkuvad paljudes riikides senini.